reklama

Dobroslav Trnka: môj milý denníček.

Zo súkromných zápiskov Mariana Kočnera, Dobroslava Trnku, Jaromíra Čižnára, Róberta Fica a Moniky Jankovskej.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Marian Kočner (Zápis je staršieho dáta pretože odkedy je Marian Kočner vo väzení, prestal sa zdôverovať komukoľvek vrátane denníčka). K...a do p..e k...t jeden. Ako to toho Dobroša j...nutého vôbec mohlo napadnúť vydierať Slava. Veď je to kamoš! No nič, nahrám si ako ho doj...m, zmáčknem ho nech zaspieva. Pôjdem na to cez jeho syna, zmäkne. Hádam to Haščák zožerie, že s tým nič nemám. To by ma nasralo, keby sa mi týmto doj...l biznis. Nejak sa mi to v poslednom čase prestáva páčiť. Šéf sa zatajuje, vraj zasa chlastá. Pomaly baliť kufre. Ešte že mám Monču a Ajušku. Šikovné opičky.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dobroslav Trnka. Tie uskladnené tajné kompro materiály, to bola pecka! To kukali, keď som to tu chalanom na prokuratúre vybalil. Škoda len, že mám takú sprostú povahu: keď som ožratý, vešiam to kadekomu na nos. Nie len našim. Keby som bol trochu šikovnejší... Ale zasa som to posral a nič na tom nezarobím. Navyše som všetkým na smiech a za debila. Očami môjho kamaráta Mariana - na čo siahnem, to poseriem, pokiaľ na mňa nedáva pozor. A má asi pravdu. Na prokuratúre sa ale udržím a zahrám to na pštrosa. Kolegovia ma podržia na fleku, som v pohode. Asi majú tiež za ušami, tak moc nevyskakujú. Veď aj ja som kadekoho podržal. Ale ako blbec, nič z toho, takže mám holú riť. Zlatá premlčacia doba, ešte sa chvíľu budem zašívať a sme v poho. Múdry človek, čo nám to takto nastavil. S tým sa dá čarovať!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Jaromír Čižnár. Na novínárov to zahrať viem! Rozpútam peklo, ha ha ha pekne sa na to chytili a dali pokoj. Niekedy som si možno aj myslel, že som zásadový a že som o trochu lepší. Kadekoho som kritizoval, že nevyvodzuje zodpovednosť (Matečná a pod.). Ale teraz, keď nám tečie do topánok, sa musím v prvom rade postarať o našich. Kokso, ale ten Dobroš to fakt posral a už ma začína ťahať dole. Ale ustojíme to, vždy sme to ustáli. Kým sa preženie prvá vlna, hodím sa na maródku. A potom to budem hrať, že čakáme na rozhodnutie orgánov činných v trestnom konaní, ktoré to nikdy nerozhodnú. Veď my už vieme, ako to spraviť. Vždy sa to dalo, bude sa dať aj teraz.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Róbert Fico. Hajzli novinárski. Protislovenské prostitútky! A aj tie hnusné Sorošovské mimovládky. Ten Pele ma tiež pekne sere, si dovoľuje čím ďalej viac. Andrej chce tiež len rozdávať. V tomto mi fakt dýcha na krk. Ale dosť sme teraz pustili, bohvie, kde na to vezmeme. Kažimír by nám dal po paprčiach, Kamenický len čumí, čo sa deje, ten vôbec netuší, kde je sever. Tiež som si mohol dať u Haščáka niečo iné ako kolu. Vyzerám teraz ako čurák. Napríklad také pivo, to by som stúpol aj u Kotlebových alebo Andrejových. Alebo som to mohol zapražiť borovičkou a mal by som aj hneď svoju hladinku. Čo som to vlastne chcel napísať? Denníček, nemáš pocit že som v poslednom čase nejaký negatívny?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Monika Jankovská. Už je to dlho. Nedajú mi pokoj tie hyeny. To bol život, keď som sa vyvážala po Slovensku a vykrúcala v kroji! Mumlavá mi síce strpčovala život, ale svoje sme si vždy vedeli postrážiť. Ešte že v súdnictve a medzi kolegami tiež funguje mafiánska česť. Expresne späť v talári, sama som bola milo prekvapená, ako sa férovo zachovali. No nič, dáme si pár týždňov oddych na maródke. Možno skočím do Chorvátska, tam máme stále kde zrelaxovať. Teraz sa z každej strany valí von toľko špiny že keby to chceli upratať, museli by nás všetkých pozatvárať.

Martin Fejfár

Martin Fejfár

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  359x

Spomaliť a mať viac času pre užívanie si života, jeho citlivé vnímanie a intenzívnejšie prežívanie. To by som chcel. Občas sa mi to darí, väčšinou nie. Ale nevzdávam sa ;-) Ambícia spraviť kariéru mi je na šťastie už dávno cudzia. Chcem sa živiť tým čo ma baví a napĺňa. Niekedy sa ma veci dotknú a vtedy o tom píšem. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu